Universidad
Universidade da Coruña
Artículos (12) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2023
-
COMBINED HYDRATION AND EFFECTS ON THE VOCAL HEALTH IN SPEECH LANGUAGE PATHOLOGY STUDENTS
Revista de la Asociacion Espanola de Especialistas en Medicina del Trabajo, Vol. 32, Núm. 2, pp. 99-109
-
Career resources among higher education students: a mixed-method study
Educación XX1: Revista de la Facultad de Educación, Vol. 26, Núm. 1, pp. 93-115
-
Cross-Case Analysis of the Energy Communities in Spain, Italy, and Greece: Progress, Barriers, and the Road Ahead
Sustainability (Switzerland), Vol. 15, Núm. 18
-
Derecho al ocio de la infancia y ocio familiar en el confinamiento: aprendizajes y desafíos
Pedagogía social: revista interuniversitaria, Núm. 43, pp. 47-60
-
How do Children Value Educational Inclusion? Opinions from Primary Schools
Revista colombiana de educación, Núm. 88, pp. 138-160
-
Luces y sombras en la percepción del alumnado universitario acerca de la inclusión y la diversidad
Educación XX1: Revista de la Facultad de Educación, Vol. 26, Núm. 2, pp. 141-164
-
Mapping energy citizenship in the south of Europe
Frontiers in Psychology, Vol. 14
-
Personal Risk Factors Regarding the Presence of Autism Spectrum Disorders
European Journal of Educational Research, Vol. 12, Núm. 4, pp. 1709-1718
-
Preservice Physical Education teachers´ attitudes towards teaching in Foreign Languages. Expectations and training needs
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, Núm. 7, pp. 25-44
-
Satisfaction of Basic Psychological Needs as Predictors of Motivation towards Physical Education in Primary Education: Influence of Gender and Physical Self-Concept
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 20, Núm. 24
-
The Relationship Between Early Childhood Teachers’ Professional Development in Physical Education and Children’s Fundamental Movement Skills
Early Education and Development
-
Uso de los dispositivos móviles en la infancia: Oportunidades y peligros
Psychology, Society & Education, Vol. 15, Núm. 3, pp. 1-9