Construcció d'una eina per a l’auto-diagnosi de la retroalimentació que fa el tutor en les pràctiques externes en el marc de l’avaluació formativa

  1. Armadans Tremolosa, Immaculada
  2. Castrechini Trotta, Ángela
  3. Porrúa García, Clara
  4. Codina Mata, Núria
  5. Carmona, Moisés
  6. Aneas Álvarez, María Asunción
  7. Vilà Baños, Ruth
Liburua:
UNIVEST 2013: IV Congreso Internacional Estrategias hacia el aprendizaje colaborativo

Argitaletxea: Universitat de Girona = Universidad de Gerona

ISBN: 978-84-8458-417-9

Argitalpen urtea: 2013

Biltzarra: Congreso Internacional Estrategias hacia el aprendizaje colaborativo (4. 2013. Girona)

Mota: Biltzar ekarpena

Laburpena

En el marc de l’espai d’educació superior (EEES) i l’avaluació formativa, aquest treball planteja un procés d’elaboració d’una eina d’autoavaluació de les estratègies emprades per el tutor de pràctiques externes. Seguint els principis del Model de Nicol i MacFairle (2005) i el concepte teòric “self-regulated-learning”, s’analitza el tipus de retroalimentació del tutor, aportada als estudiants en el nostre context. Els resultats mostren diferents estratègies conscients, algunes d’elles coincidents amb el model teòric. Tot això, permet seguir orientant un procés de millora en l’autoavaluació de la retroalimentació, les bones praxis, així com la construcció activa de l’aprenentatge autònom i significatiu