Artikel (8) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben

2021

  1. Adaptar-se per seguir sent la referència del lleure educatiu

    Estris: revista d'educació en el lleure, Núm. 242, pp. 7-7

  2. Análisis del modelo teórico del test situacional de desarrollo de competencias básicas de empleabilidad: la perspectiva de los trabajadores

    Pedagogía social: revista interuniversitaria, Núm. 37

  3. Estris, una eina al servei dels educadors de lleure

    Estris: revista d'educació en el lleure, Núm. 242, pp. 7-7

  4. Georges Dwelshauvers, l’home que va ser utilitzat per a començar a destruir l’obra cultural de la Mancomunitat

    Butlletí de la Societat Catalana d'Estudis Històrics, Núm. 32, pp. 65-90

  5. Interreligious dialogue groups enabling human agency

    Religions, Vol. 12, Núm. 3, pp. 1-15

  6. La rellevància del missatge a la reina regent i la implantació del catalanisme el 1888

    Afers: fulls de recerca i pensament, Vol. 36, Núm. 98, pp. 155-186

  7. La sociedad desescolarizada

    Educación social: Revista de intervención socioeducativa, Núm. 79, pp. 125-129

  8. Methodologies to enhance innovation competencies in social work education

    Social Work Education, Vol. 40, Núm. 3, pp. 367-382