Comunicación educativa y cultura política en el Movimiento 15-Maproximación teórica y reflexiones preliminares en torno a un estudio etnográfico

  1. Ángel Barbas Coslado
Revista:
Kultur: revista interdisciplinària sobre la cultura de la ciutat

ISSN: 2386-5458

Año de publicación: 2015

Título del ejemplar: Memoria, política y ciudadanía: Tensiones entre memorias institucionales y memorias instituyentes

Volumen: 2

Número: 4

Páginas: 179-192

Tipo: Artículo

DOI: 10.6035/KULT-UR.2015.2.4.9 DIALNET GOOGLE SCHOLAR lock_openDialnet editor

Otras publicaciones en: Kultur: revista interdisciplinària sobre la cultura de la ciutat

Objetivos de desarrollo sostenible

Resumen

En aquest article presentem alguns aspectes de la investigació etnogràfica que hem realitzat sobre la dimensió pedagogicopolítica que és subjacent als voltants i en els processos de comunicació del Moviment 15-M. Concretament, abordem els fonaments teòrics del nostre estudi a partir dels conceptes de comunicació educativa i cultura política, i reflexionem sobre el caràcter pedagogicopolític implícit tant en les pràctiques assembleàries com en els projectes de comunicació que el Moviment 15-M ha desenvolupat des que va aparèixer.