Do cambio climático á emerxencia climáticaretos do sistema educativo

  1. Pablo Á. Meira Cartea
  2. Miguel Pardellas Santiago
Revue:
Revista galega de educación

ISSN: 1132-8932

Année de publication: 2022

Titre de la publication: Emerxencia climática e educación

Número: 84

Pages: 32-35

Type: Article

D'autres publications dans: Revista galega de educación

Résumé

O cambio climático xa non pode ser un contido máis, un obxecto científico que contemplar no currículo. Para evitar caer na solastalxia paralizante e, ao tempo, ser quen de aceptar os límites da biosfera, cómpre asumir a emerxencia na que nos atopamos e, quizais aproveitando a LOMLOE, construír un currículo de emerxencia ao redor dos principios estratéxicos da #urxencia, #relevancia e #significación.

Références bibliographiques

  • Eilam, Efran (2022): Climate change education: the problem with walking away from disciplines, Studies in Science Education, 1.34, 2022. https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/03057267.2021.2011589
  • González-Gaudiano, E.J., & Meira, P. Á. (2020). Educación para el cambio climático ¿Educar sobre el clima o para el cambio? Perfiles Educativos, 42 (168), 157-174. https://doi.org/10.22201/iisue.24486167e.2020.168.59464
  • González-Gaudiano, E., Meira, P.Á., & Gutiérrez, J. (2020). ¿Cómo educar sobre la complejidad de la crisis climática? Hacia un currículum de emergencia. Revista Mexicana de Investigación Educativa, (25) 87, 843-872. http://www.scielo.org.mx/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1405-66662020000400843.
  • Ojala, María (2013). Coping with Climate Change among Adolescents: Implications for Subjective Well-Being and Environmental Engagement. Sustainability, 5, 2191-2209. https://www.mdpi.com/2071-1050/5/5/2191
  • Will Steffen, Wendy Broadgate, Lisa Deutsch, Owen Gaffney y Cornelia Ludwig: The trajectory of the Anthropocene: The Great Acceleration, The Anthropocene Review vol. 2 num. 1, abril de 2015; http://anr.sagepub.com/content/early/2015/01/08/2053019614564785.abstract, http://anr.sagepub.com/content/2/1/81