Publikationen in Zusammenarbeit mit Forschern von Universidade da Coruña (50)

2023

  1. COMBINED HYDRATION AND EFFECTS ON THE VOCAL HEALTH IN SPEECH LANGUAGE PATHOLOGY STUDENTS

    Revista de la Asociacion Espanola de Especialistas en Medicina del Trabajo, Vol. 32, Núm. 2, pp. 99-109

  2. Cross-Case Analysis of the Energy Communities in Spain, Italy, and Greece: Progress, Barriers, and the Road Ahead

    Sustainability (Switzerland), Vol. 15, Núm. 18

  3. Mapping energy citizenship in the south of Europe

    Frontiers in Psychology, Vol. 14

  4. Personal Risk Factors Regarding the Presence of Autism Spectrum Disorders

    European Journal of Educational Research, Vol. 12, Núm. 4, pp. 1709-1718

  5. Uso de los dispositivos móviles en la infancia: Oportunidades y peligros

    Psychology, Society & Education, Vol. 15, Núm. 3, pp. 1-9

2022

  1. Assessment of Adaptive Behavior in People with Autism Spectrum Disorders through the ICAP

    Behavioral Sciences, Vol. 12, Núm. 9

  2. Del bienestar general al bienestar escolar: una revisión sistemática.

    Relieve: Revista ELectrónica de Investigación y EValuación Educativa, Vol. 28, Núm. 1

  3. Early childhood teacher professional development in physical education and its impact on preschooler motor development

    Research Anthology on Early Childhood Development and School Transition in the Digital Era (IGI Global), pp. 1019-1035

  4. El maestro en Educación Infantil ante la educación inclusiva: competencias y necesidades

    Publicaciones: Facultad de Educación y Humanidades del Campus de Melilla, Vol. 52, Núm. 2, pp. 35-76

  5. Family quality of life and autism spectrum disorder: Comparative diagnosis of needs and impact on family life

    Research in Developmental Disabilities, Vol. 124

  6. Narrativas del alumnado de Educación Primaria sobre su bienestar escolar: un diagnóstico inicial

    Revista de investigación en educación, Vol. 20, Núm. 1, pp. 5-20