Artigos (14) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2015

  1. Cal internacionalitzar els estudis en Ciències Socials?

    Estris: revista d'educació en el lleure, Núm. 206, pp. 5

  2. Educación para la Inclusión o Educación sin Exclusiones de Gerardo Echeita

    RISE, Vol. 4, Núm. 3, pp. 295-296

  3. El Projecte educatiu d’un CRAE: una experiència de construcció participativa

    Educació social: Revista d'intervenció sòcioeducativa, Núm. 60, pp. 87-101

  4. El proyecto educativo de un CRAE: una experiencia de construcción participativa

    Educación social: Revista de intervención socioeducativa, Núm. 60, pp. 87-101

  5. El trabajo en equipo y el sentido de pertenencia en el tiempo libre educativo

    Monitor educador, Núm. 165, pp. 17

  6. Impulsar la participació social dels adolescents

    Estris: revista d'educació en el lleure, Núm. 206, pp. 14

  7. Juan Bosco: lecciones de educación social

    En la calle: revista sobre situaciones de riesgo social, Núm. 31, pp. 11-15

  8. L'Educació és cosa del cor

    Estris: revista d'educació en el lleure, Núm. 201, pp. 5

  9. L'art d'escriure en les notes al Menó platònic

    Diàlegs: revista d'estudis polítics i socials, Vol. 18, Núm. 70, pp. 77-96

  10. Las intuiciones pedagógicas de Juan Bosco. Una lectura desde la educación social

    Educación social: Revista de intervención socioeducativa, Núm. 60, pp. 102-119

  11. Les Contribucions del lleure educatiu en el segle XXI

    Estris: revista d'educació en el lleure, Núm. 203, pp. 10-11

  12. Les Intuïcions pedagògiques de Juan Bosco: una lectura des de l’educació social

    Educació social: Revista d'intervenció sòcioeducativa, Núm. 60, pp. 102-119

  13. Les associacions d’assistents socials i el Col·legi de Treball Social de Catalunya. 80 anys d’associacionisme professional (1934-2014).

    Educación social: Revista de intervención socioeducativa, Núm. 59, pp. 149-150

  14. Manuel, Recovering the Sense of the Democratic Movement Through Living Solidarity in Dialogic Literary Gatherings

    Qualitative Inquiry, Vol. 21, Núm. 10, pp. 851-857