Universidad
Universidad Ramon Llull
Artigos (14) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a
2015
-
Cal internacionalitzar els estudis en Ciències Socials?
Estris: revista d'educació en el lleure, Núm. 206, pp. 5
-
Educación para la Inclusión o Educación sin Exclusiones de Gerardo Echeita
RISE, Vol. 4, Núm. 3, pp. 295-296
-
El Projecte educatiu d’un CRAE: una experiència de construcció participativa
Educació social: Revista d'intervenció sòcioeducativa, Núm. 60, pp. 87-101
-
El proyecto educativo de un CRAE: una experiencia de construcción participativa
Educación social: Revista de intervención socioeducativa, Núm. 60, pp. 87-101
-
El trabajo en equipo y el sentido de pertenencia en el tiempo libre educativo
Monitor educador, Núm. 165, pp. 17
-
Impulsar la participació social dels adolescents
Estris: revista d'educació en el lleure, Núm. 206, pp. 14
-
Juan Bosco: lecciones de educación social
En la calle: revista sobre situaciones de riesgo social, Núm. 31, pp. 11-15
-
L'Educació és cosa del cor
Estris: revista d'educació en el lleure, Núm. 201, pp. 5
-
L'art d'escriure en les notes al Menó platònic
Diàlegs: revista d'estudis polítics i socials, Vol. 18, Núm. 70, pp. 77-96
-
Las intuiciones pedagógicas de Juan Bosco. Una lectura desde la educación social
Educación social: Revista de intervención socioeducativa, Núm. 60, pp. 102-119
-
Les Contribucions del lleure educatiu en el segle XXI
Estris: revista d'educació en el lleure, Núm. 203, pp. 10-11
-
Les Intuïcions pedagògiques de Juan Bosco: una lectura des de l’educació social
Educació social: Revista d'intervenció sòcioeducativa, Núm. 60, pp. 102-119
-
Les associacions d’assistents socials i el Col·legi de Treball Social de Catalunya. 80 anys d’associacionisme professional (1934-2014).
Educación social: Revista de intervención socioeducativa, Núm. 59, pp. 149-150
-
Manuel, Recovering the Sense of the Democratic Movement Through Living Solidarity in Dialogic Literary Gatherings
Qualitative Inquiry, Vol. 21, Núm. 10, pp. 851-857