Publicaciones en las que colabora con María Dolores Reina Paz (15)

2015

  1. Relationship quality and exhibitor’s performance in leisure trade shows

    E a M: Ekonomie a Management, Vol. 18, Núm. 3, pp. 129-143

  2. Research note: Relationship versus transactional marketing in travel and tourism trade shows

    Tourism Economics, Vol. 21, Núm. 2, pp. 427-434

  3. Trade shows as marketing tools

    Sustainable Tourism: A Collection of Tools and Best Practices (Chartridge Books Oxford), pp. 89-102

2014

  1. Analysis of the factors determining trade show attendance: Spanish case study

    Actual Problems of Economics, Vol. 156, Núm. 6, pp. 252-263

  2. Effect Of Continuous Assessment Tests On Overall Student Performance In The Case Of The Spanish National Distance Education University (UNED)

    Journal of International Education Research (JIER), Vol. 10, Núm. 1.5, pp. 61-68

  3. Influence Of Corporate Social Responsibility On Hotel Demand

    International Business & Economics Research Journal (IBER), Vol. 13, Núm. 7, pp. 1625

2013

  1. Calidad de relación entre recinto ferial, expositor y cliente final. Un análisis de las ferias dirigidas al consumidor final

    Información Comercial Española, ICE: Revista de economía, Núm. 874, pp. 149-166

  2. Environmental awareness of tourists

    Environmental Engineering and Management Journal, Vol. 12, Núm. 10, pp. 1941-1946

2012

  1. Business Objectives For Trade Shows Aimed At Final Consumers

    International Business & Economics Research Journal (IBER), Vol. 11, Núm. 13, pp. 1455

  2. The Impact Of The Current Economic Crisis On The Demand For Higher Education: An Analysis Of Spanish Distance Education Universities

    Contemporary Issues in Education Research (CIER), Vol. 5, Núm. 5, pp. 359

2010

  1. El desarrollo de medios materiales y vuirtuales en el marco de la educación superior a distancia

    Investigación e innovación de la docencia universitaria en el Espacio Europeo de Educación Superior: experiencias (Madrid : Editorial Universitaria Ramón Areces : Universidad Nacional de Educación a Distancia, D.L. 2010), pp. 1-6

2007

  1. El efecto de la gestión de quejas sobre la calidad relacional entre organizaciones y organización-cliente final. Una aplicación a las ferias comerciales

    XIX Encuentro de profesores universitarios de marketing [Recurso electrónico]: Vigo. 19, 20 y 21 de septiembre de 2007

2004

  1. Marketing superior

    Madrid : Slovento, 2004