Publications (76) Luisa Losada Puente publications

2023

  1. COMBINED HYDRATION AND EFFECTS ON THE VOCAL HEALTH IN SPEECH LANGUAGE PATHOLOGY STUDENTS

    Revista de la Asociacion Espanola de Especialistas en Medicina del Trabajo, Vol. 32, Núm. 2, pp. 99-109

  2. Cross-Case Analysis of the Energy Communities in Spain, Italy, and Greece: Progress, Barriers, and the Road Ahead

    Sustainability (Switzerland), Vol. 15, Núm. 18

  3. How do Children Value Educational Inclusion? Opinions from Primary Schools

    Revista colombiana de educación, Núm. 88, pp. 138-160

  4. Luces y sombras en la percepción del alumnado universitario acerca de la inclusión y la diversidad

    Educación XX1: Revista de la Facultad de Educación, Vol. 26, Núm. 2, pp. 141-164

  5. Mapping energy citizenship in the south of Europe

    Frontiers in Psychology, Vol. 14

  6. Personal Risk Factors Regarding the Presence of Autism Spectrum Disorders

    European Journal of Educational Research, Vol. 12, Núm. 4, pp. 1709-1718

  7. Uso de los dispositivos móviles en la infancia: Oportunidades y peligros

    Psychology, Society & Education, Vol. 15, Núm. 3, pp. 1-9

2022

  1. Assessment of Adaptive Behavior in People with Autism Spectrum Disorders through the ICAP

    Behavioral Sciences, Vol. 12, Núm. 9

  2. Calidad de la educación en el grado en educación infantil: desarrollo competencial

    International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, Vol. 1, Núm. 1, pp. 317-326

  3. Del bienestar general al bienestar escolar: una revisión sistemática.

    Relieve: Revista ELectrónica de Investigación y EValuación Educativa, Vol. 28, Núm. 1

  4. Early childhood teacher professional development in physical education and its impact on preschooler motor development

    Research Anthology on Early Childhood Development and School Transition in the Digital Era (IGI Global), pp. 1019-1035

  5. El desafío de ser profesorado tutor de educación infantil durante el confinamiento

    Educación y sociedad: pensamiento e innovación para la transformación social (Dykinson), pp. 2231-2240

  6. El maestro en Educación Infantil ante la educación inclusiva: competencias y necesidades

    Publicaciones: Facultad de Educación y Humanidades del Campus de Melilla, Vol. 52, Núm. 2, pp. 35-76