María Dolores
Reina Paz
Publicacions en què col·labora amb María Dolores Reina Paz (15)
2015
-
Relationship quality and exhibitor’s performance in leisure trade shows
E a M: Ekonomie a Management, Vol. 18, Núm. 3, pp. 129-143
-
Research note: Relationship versus transactional marketing in travel and tourism trade shows
Tourism Economics, Vol. 21, Núm. 2, pp. 427-434
-
Trade shows as marketing tools
Sustainable Tourism: A Collection of Tools and Best Practices (Chartridge Books Oxford), pp. 89-102
2014
-
Analysis of the factors determining trade show attendance: Spanish case study
Actual Problems of Economics, Vol. 156, Núm. 6, pp. 252-263
-
Effect Of Continuous Assessment Tests On Overall Student Performance In The Case Of The Spanish National Distance Education University (UNED)
Journal of International Education Research (JIER), Vol. 10, Núm. 1.5, pp. 61-68
-
Influence Of Corporate Social Responsibility On Hotel Demand
International Business & Economics Research Journal (IBER), Vol. 13, Núm. 7, pp. 1625
2013
-
Calidad de relación entre recinto ferial, expositor y cliente final. Un análisis de las ferias dirigidas al consumidor final
Información Comercial Española, ICE: Revista de economía, Núm. 874, pp. 149-166
-
Environmental awareness of tourists
Environmental Engineering and Management Journal, Vol. 12, Núm. 10, pp. 1941-1946
2012
-
Business Objectives For Trade Shows Aimed At Final Consumers
International Business & Economics Research Journal (IBER), Vol. 11, Núm. 13, pp. 1455
-
The Impact Of The Current Economic Crisis On The Demand For Higher Education: An Analysis Of Spanish Distance Education Universities
Contemporary Issues in Education Research (CIER), Vol. 5, Núm. 5, pp. 359
2011
-
Acciones Web 2.0: estrategias y herramientas empresariales del futuro
Sanz y Torres
-
Factores más relevantes para las empresas que asisten como expositoras a ferias dirigidas al consumidor final
Investigación y marketing, Núm. 111, pp. 30-33
2010
-
El desarrollo de medios materiales y vuirtuales en el marco de la educación superior a distancia
Investigación e innovación de la docencia universitaria en el Espacio Europeo de Educación Superior: experiencias (Madrid : Editorial Universitaria Ramón Areces : Universidad Nacional de Educación a Distancia, D.L. 2010), pp. 1-6
2007
-
El efecto de la gestión de quejas sobre la calidad relacional entre organizaciones y organización-cliente final. Una aplicación a las ferias comerciales
XIX Encuentro de profesores universitarios de marketing [Recurso electrónico]: Vigo. 19, 20 y 21 de septiembre de 2007
2004
-
Marketing superior
Madrid : Slovento, 2004