Publikationen (63) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben

2021

  1. "De pedra son os muros": sociedade e educación en Galicia nos anos 50-60 do s.XX

    Dino Pacio Lindín: O guía dunha vangarda cultural (Lar Libros), pp. 75-103

  2. "Educación en feminino : un paseo pola historia": experiencia didáctica de incorporación da perspectiva de xénero na formación das futuras mestras e mestres en Lugo

    Desigualdades de xénero en tempos de Covid: VII Xornada Universitaria Galega en Xénero

  3. A Nova Educación (1921-2021) (LIEN): A Ligue Internatinale pour L'Éducation Nouvelle

    Sarmiento: Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, Vol. 25, pp. 9-22

  4. A vida nas aulas en pandemia

    Revista galega de educación, Núm. 81, pp. 6-7

  5. Actualidade da política Educativa...

    Revista galega de educación, Núm. 79, pp. 76-79

  6. Actualidade da política educativa

    Revista galega de educación, Núm. 81, pp. 90-93

  7. Actualidade da política educativa...

    Revista galega de educación, Núm. 80, pp. 84-87

  8. Addressing Rural Community’s Risk Perceptions, Vulnerability, and Adaptation Strategies to Climate Change in Mozambique, Africa

    Sustainability in Natural Resources Management and Land Planning (Springer, Cham), pp. 283–309

  9. An environmental education and communication project on migratory fishes and fishing communities

    Education Sciences, Vol. 11, Núm. 7

  10. Análisis DAFO del quehacer profesional de la Educación Social en los servicios sociales: posibilidades y límites

    Revista complutense de educación, Vol. 32, Núm. 2, pp. 217-226

  11. Artes e oficios: Civilización Industrial e desenvolvemento educativo

    A escola de Artes e Oficios : 130 anos na Historia de Vigo: Parte I. 1886-1976 (Servizo de Educación), pp. 21-29

  12. As canles e espazos alternativos para o consumo responsable de alimentos como contextos para a promoción da eco-cidadanía e a cultura da sustentabilidade.

    Congreso Internacional de la SIPS 2021-XXXIII Seminario lnteruniversitario de Pedagogía Social y la Sociedad Iberoamericana de Pedagogía Social (SIPS)

  13. Asociacionismo educativo e sindical do maxisterio galego: A Asociación de Traballadores do Ensino de Vigo (1931-1936)

    Glaucopis: Boletín del Instituto de Estudios Vigueses, Núm. 26, pp. 281-316

  14. Assessing climate knowledge and perceptions among adolescents. An exploratory study in Portugal

    Journal of Educational Research, Vol. 114, Núm. 4, pp. 381-393

  15. Boas prácticas socioeducativas para a promoción da eco-cidadanía e da cultura da sustentabilidade nas canles e espazos alternativos de consumo responsable de alimentos na provincia da Coruña

    AmbientalMente sustentable: Revista científica galego-lusófona de educación ambiental, Vol. 28, Núm. 1, pp. 73-76

  16. Cabreiros e Xermade: factoría de memoria, saberes, cultura e dignidade: "Hai esperanza, se isto ocorre en Cabreiros"

    Cabreiros, 15 anos de dinamización comunitaria: Olladas e recursos interxeracionais no rural (A Coruña : Andavira, 2021), pp. 11-13

  17. Campus decarbonization: Students’ perceptions for reducing meat consumption in a Portuguese university

    Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 11

  18. Capítulo XV. Formación del profesorado de secundaria en clave feminista y de sostenibilidad

    Hacia una docencia sensible al género en la educación superior (Dykinson), pp. 370-392

  19. Como descarbonizar a nossa dieta? Investigação-ação-participativa em equipamentos para a educação ambiental no binómio Dieta-Alterações Climáticas

    AmbientalMente sustentable: Revista científica galego-lusófona de educación ambiental, Vol. 28, Núm. 1, pp. 21-37

  20. Conciliación y confinamiento con hijos/as con necesidades específicas de apoyo educativo: el rol materno

    Prisma Social: revista de investigación social, Núm. 33, pp. 94-118