Artikel (31) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben

2019

  1. A Eira do Ceesg, un lustro habitando la intersección entre la Educación Social y la Educación Ambiental

    RES : Revista de Educación Social, Núm. 28, pp. 79-98

  2. A acción pedagóxica rural da sociedade de instrución galegocubana “Hijos del Valle de Oro”

    Revista galega de educación, Núm. 73, pp. 64-67

  3. A educación, compromiso e responsabilidade dos concellos democráticos en Galicia (1978-2018)

    Sarmiento: Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, Vol. 23, pp. 161-182

  4. Actualidade do mundo da educación

    Revista galega de educación, Núm. 74, pp. 78-81

  5. Actualidade do mundo da educación

    Revista galega de educación, Núm. 73, pp. 76-79

  6. Apoderament i educació social de dones i líders comunitàries

    Educació social: Revista d'intervenció sòcioeducativa, Núm. 72, pp. 149-164

  7. Caracterización de la investigación educativa sobre el cambio climático y los estudiantes de educación secundaria

    Revista mexicana de investigación educativa, Vol. 24, Núm. 81, pp. 507-535

  8. Célestin e Élise Freinet: unha pedagoxía do século xx que se renova no presente

    Innovación educativa, Núm. 29, pp. 157-197

  9. Dificultades de aprendizaxe e modelos mentais na transferencia curricular do IPCC Special Report 2019

    Boletín das ciencias, Año 33, Núm. 88, pp. 39-40

  10. Educación Social, medio ambiente y sostenibilidad

    RES : Revista de Educación Social, Núm. 28, pp. 6-7

  11. Educación del ocio en y con la comunidad. Aportes desde la pedagogía social

    Perfiles educativos, Vol. 41, Núm. 163, pp. 111-126

  12. Educación y vida

    Educación social: Revista de intervención socioeducativa, Núm. 72, pp. 167

  13. Educación, ética y cambio climático

    Innovación educativa, Núm. 29, pp. 61-76

  14. El ocio familiar del alumnado de educación secundaria obligatoria en Galicia

    Bordón: Revista de pedagogía, Vol. 71, Núm. 4, pp. 135-150

  15. Environmental education under siege: Climate radicality

    Journal of Environmental Education, Vol. 50, Núm. 4-6, pp. 386-402

  16. Fortaleses i limitacions de la xarxa socioeducativa del programa CaixaProinfància a Vigo: percepció dels professionals

    Educació social: Revista d'intervenció sòcioeducativa, Núm. 72, pp. 133-148

  17. Fortalezas y limitaciones de la red socioeducativa del programa CaixaProinfancia en Vigo: percepción de los profesionales

    Educación social: Revista de intervención socioeducativa, Núm. 72, pp. 133

  18. Improvement on social representation of climate change through a knowledge-based MOOC in Spanish

    Sustainability (Switzerland), Vol. 11, Núm. 22

  19. Investigación de Ecoloxía Escolar nunha pradaría de Zostera nolteii

    Innovación educativa, Núm. 29, pp. 27-43

  20. Investigación de ecoloxía escolar nunha pradaría de "Zostera nolteii"

    Boletín das ciencias, Año 33, Núm. 88, pp. 53-55