Fakultät
Universidade de Santiago de Compostela
Artikel (31) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben
2019
-
A Eira do Ceesg, un lustro habitando la intersección entre la Educación Social y la Educación Ambiental
RES : Revista de Educación Social, Núm. 28, pp. 79-98
-
A acción pedagóxica rural da sociedade de instrución galegocubana “Hijos del Valle de Oro”
Revista galega de educación, Núm. 73, pp. 64-67
-
A educación, compromiso e responsabilidade dos concellos democráticos en Galicia (1978-2018)
Sarmiento: Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, Vol. 23, pp. 161-182
-
Actualidade do mundo da educación
Revista galega de educación, Núm. 74, pp. 78-81
-
Actualidade do mundo da educación
Revista galega de educación, Núm. 73, pp. 76-79
-
Apoderament i educació social de dones i líders comunitàries
Educació social: Revista d'intervenció sòcioeducativa, Núm. 72, pp. 149-164
-
Caracterización de la investigación educativa sobre el cambio climático y los estudiantes de educación secundaria
Revista mexicana de investigación educativa, Vol. 24, Núm. 81, pp. 507-535
-
Célestin e Élise Freinet: unha pedagoxía do século xx que se renova no presente
Innovación educativa, Núm. 29, pp. 157-197
-
Dificultades de aprendizaxe e modelos mentais na transferencia curricular do IPCC Special Report 2019
Boletín das ciencias, Año 33, Núm. 88, pp. 39-40
-
Educación Social, medio ambiente y sostenibilidad
RES : Revista de Educación Social, Núm. 28, pp. 6-7
-
Educación del ocio en y con la comunidad. Aportes desde la pedagogía social
Perfiles educativos, Vol. 41, Núm. 163, pp. 111-126
-
Educación y vida
Educación social: Revista de intervención socioeducativa, Núm. 72, pp. 167
-
Educación, ética y cambio climático
Innovación educativa, Núm. 29, pp. 61-76
-
El ocio familiar del alumnado de educación secundaria obligatoria en Galicia
Bordón: Revista de pedagogía, Vol. 71, Núm. 4, pp. 135-150
-
Environmental education under siege: Climate radicality
Journal of Environmental Education, Vol. 50, Núm. 4-6, pp. 386-402
-
Fortaleses i limitacions de la xarxa socioeducativa del programa CaixaProinfància a Vigo: percepció dels professionals
Educació social: Revista d'intervenció sòcioeducativa, Núm. 72, pp. 133-148
-
Fortalezas y limitaciones de la red socioeducativa del programa CaixaProinfancia en Vigo: percepción de los profesionales
Educación social: Revista de intervención socioeducativa, Núm. 72, pp. 133
-
Improvement on social representation of climate change through a knowledge-based MOOC in Spanish
Sustainability (Switzerland), Vol. 11, Núm. 22
-
Investigación de Ecoloxía Escolar nunha pradaría de Zostera nolteii
Innovación educativa, Núm. 29, pp. 27-43
-
Investigación de ecoloxía escolar nunha pradaría de "Zostera nolteii"
Boletín das ciencias, Año 33, Núm. 88, pp. 53-55