Artikuluak (13) Ikertzaileren baten partaidetza izan duten argitalpenak

2017

  1. Aisialdia, jarduera soziokulturala eta inklusio soziala: Abusuko kasua

    Uztaro: giza eta gizarte-zientzien aldizkaria, Núm. 103, pp. 27-39

  2. Anàlisi de les estratègies de formació ètica en els estudis d'Educació Social i Treball Social de les universitats catalanes. Informe de Recerca.

    Ars Brevis: anuario de la Càtedra Ramon Llull Blanquerna, Núm. 23, pp. 301-371

  3. Competencias socioemocionales y salud en educación social

    Educación social: Revista de intervención socioeducativa, Núm. 66, pp. 51-69

  4. Competències socioemocionals i salut en educació social

    Educació social: Revista d'intervenció sòcioeducativa, Núm. 66, pp. 51-69

  5. Decidir amb el cap, el cor i les mans

    Estris: revista d'educació en el lleure, Núm. 214, pp. 5

  6. Del socorro de los pobres

    Educación social: Revista de intervención socioeducativa, Núm. 67, pp. 135-136

  7. El lleure educatiu davant la societat del s.XXI

    Estris: revista d'educació en el lleure, Núm. 213, pp. 5

  8. La piedad y la horca

    Educación social: Revista de intervención socioeducativa, Núm. 65, pp. 177-178

  9. La religió també és present al cinema

    Estris: revista d'educació en el lleure, Núm. 218, pp. 5

  10. Las escenas temidas de los estudiantes y el desarrollo de competencias para afrontar situaciones profesionales en Educación Social

    RES : Revista de Educación Social, Núm. 24, pp. 845-856

  11. Ocio educativo en el siglo XXI: hacia la construcción de identidades personales y de ciudadanía activa

    Monitor educador, Núm. 179, pp. 6-7

  12. Un nou model de justícia que repari el dany causat

    Educació social: Revista d'intervenció sòcioeducativa, Núm. 67, pp. 11-30

  13. Un nuevo modelo de justicia que repare el daño causado

    Educación social: Revista de intervención socioeducativa, Núm. 67, pp. 11-30