Publicacions en col·laboració amb investigadors/es de Universidad Autónoma de Madrid (148)

2023

  1. An approach to cultural sensitivity and global pharmacy engagement in the Cuban pharmacy education and practice framework

    Globalisation, Societies and Education

  2. Cultural competence and global pharmacy commitment in Caribbean pharmacy education: Cuba, Dominican Republic, and Haiti

    Cogent Education, Vol. 10, Núm. 2

  3. Entre el amor y el odio: la comunidad educativa frente al uso del teléfono móvil

    Libro de Actas de las XXX Jornadas Internacionales de Tecnología Educativa: 30 años de docencia e investigación en Tecnología Educativa: Balance y futuro

  4. Implicaciones didácticas del espacio escolar

    Perfiles educativos, Vol. 45, Núm. 180, pp. 91-105

  5. LIFE STORIES AND DIGITAL NARRATIVES: AN EXPERIENCE OF INTERCULTURAL EDUCATION FOR TEACHER TRAINING

    Revista Brasileira de Educacao, Vol. 28

  6. Las escuelas de ocio y tiempo libre en España: estudio correlacional de los contenidos formativos transversales

    Revista colombiana de educación, Núm. 87

  7. Modes of photo-narration by teachers and their effect on inquiry into teaching practice

    Photographic Elicitation and Narration in Teachers Education and Development (Springer Suiza), pp. 165-178

  8. Nursing student´s attitudes toward e-learning: a quantitative approach

    Education and Information Technologies, Vol. 28, Núm. 2, pp. 2129-2143

  9. Photography as an Element of Reflection in Teacher Training and Research

    Photographic Elicitation and Narration in Teachers Education and Development (Springer Suiza), pp. 17-26

  10. School improvement and school efficiency: reflections and evidences in the liquid society

    Culture and Education, Cultura y Educación, Vol. 35, Núm. 4, pp. 976-1000

2022

  1. Adquisición de competencias digitales basadas en el DigComp en jóvenes formados en ocio y tiempo libre

    Teknokultura: Revista de Cultura Digital y Movimientos Sociales, Vol. 19, Núm. 2, pp. 123-132

  2. Análisis de las actitudes hacia el hecho multicultural en una muestra de estudiantes españoles de Magisterio

    Revista electrónica interuniversitaria de formación del profesorado: REIFOP, Vol. 25, Núm. 1, pp. 19-34

  3. Beginning and End of the Itinerant Classrooms Considered Pedagogical Missions During the Franco Dictatorship (Spain, 1966–1977): Didactic Organisation and Socio-Educational Project

    History of Education, Vol. 51, Núm. 6, pp. 846-864

  4. Competencias duras y blandas en programas con jóvenes en el sistema de protección

    El tránsito a la vida adulta de jóvenes de sistemas de protección y jóvenes vulnerables (Dykinson), pp. 123-134

  5. Cross-cultural differences in children’s conceptualizations of happiness at school

    European Journal of Developmental Psychology, Vol. 19, Núm. 1, pp. 43-63