Artikel (11) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben

2023

  1. An approach to cultural sensitivity and global pharmacy engagement in the Cuban pharmacy education and practice framework

    Globalisation, Societies and Education

  2. Cultural competence and global pharmacy commitment in Caribbean pharmacy education: Cuba, Dominican Republic, and Haiti

    Cogent Education, Vol. 10, Núm. 2

  3. Evaluación del Programa CUANTRIX en escuelas públicas de educación básica de la Ciudad de México (2019-2022)

    Revista Iberoamericana de Educación, Vol. 92, Núm. 1, pp. 155-185

  4. Implicaciones didácticas del espacio escolar

    Perfiles educativos, Vol. 45, Núm. 180, pp. 91-105

  5. LIFE STORIES AND DIGITAL NARRATIVES: AN EXPERIENCE OF INTERCULTURAL EDUCATION FOR TEACHER TRAINING

    Revista Brasileira de Educacao, Vol. 28

  6. Las escuelas de ocio y tiempo libre en España: estudio correlacional de los contenidos formativos transversales

    Revista colombiana de educación, Núm. 87

  7. Los nuevos retos educativos para la educación del siglo XXI: El papel de la formación del profesorado

    ETD: Educaçao Temática Digital, Núm. 25

  8. Nursing student´s attitudes toward e-learning: a quantitative approach

    Education and Information Technologies, Vol. 28, Núm. 2, pp. 2129-2143

  9. Posicionamiento de los medios de comunicación tradicionales respecto al uso educativo de los móviles en educación secundaria

    Educación XX1: Revista de la Facultad de Educación, Vol. 26, Núm. 1, pp. 303-325

  10. School improvement and school efficiency: reflections and evidences in the liquid society

    Culture and Education, Cultura y Educación, Vol. 35, Núm. 4, pp. 976-1000

  11. ¿Qué dicen las familias sobre los móviles?

    Cuadernos de pedagogía, Núm. 547